
*Badanie Sivantos 2019
** White Paper, Gisele Munhóes dos Santos, Ph.D., 2019: Achieving Excellence in Customer Service with TeleCare
*** Article , Matthias Froehlich, PhD,Eric Branda , AuD , PhD,Dirk Apel, BS, 2020: User Engagement with Signia TeleCare : A Way to Facilitate Hearing Aid Acceptance
Zaoferuj swoim pacjentom elastyczną i nowoczesną usługę.
Zacznij już dziś.
Wypróbuj TeleCare – usługa jest bezpłatna!

TeleCare FAQ
-
Jakie są wymagania techniczne TeleCare?
- Aparaty słuchowe Signia hearing oraz smartfon pacjenta kompatybilny z aplikacją Signia. Informacje na temat kompatybilnych urządzeń możesz znaleźć na naszej stronie.
- Stabilne połączenie internetewo po stronie protetyka (WLA, LAN z DSL/16MBit) oraz pacjenta (WLAN, LTE lub 4G).
- Słuchawki z mikrofonem to połączeń głosowych oraz opcjonalnie kamera do połączeń wideo.
-
Jak się zarejestrować, by zacząć korzystać z TeleCare?
Proces rejestracji jest łatwy i intuicyjny. Dokładne informacje znajdziesz w naszym skrypcie szkoleniowym, filmie instruktażowym oraz w szkoleniu na platformie eCampus.
-
Czy usługa TeleCare jest bezpłatna?
Tak. Obecnie oferujemy wszystkie funkcje systemu TeleCare całkowicie bezpłatnie.
-
Czy dane osobowe są chronione?
Dane osobowe protetyków słuchu oraz pacjentów są całkowicie bezpieczne. Posiadamy kilka certyfikatów bezpieczeństwa i działamy w zgodzie z RODO. Ponadto portal TeleCare posiada certyfikat TRUSTe. Sivantos nie ma dostępu do Twoich danych osobowych.
Portal TeleCare i wszystkie dane z nim związane są przechowywane na serwerach dostarczonych przez Microsoft Azure. Dostęp do tych systemów jest ściśle kontrolowany i ograniczony. Każdy przypadek dostępu jest zapisywany i udokumentowany na potrzeby audytowe. Komunikacja pomiędzy komputerami protetyków słuchu lub urządzeniami pacjentów a serwerami jest zabezpieczona i zaszyfrowana protokołem HTTPS.
-
Jak zapewniona jest prywatność danych pacjentów?
Zapewniamy najwyższy poziom bezpieczeństwa i prywatności danych. Cała komunikacja pomiędzy portalem TeleCare a aplikacją na urządzeniu pacjenta jest szyfrowana. Dostęp do portalu TeleCare jest zabezpieczony oddzielnym hasłem dla każdego pracownika gabinetu. Zarówno protetycy jak i pacjenci mogą być spokojni w kwestii bezpieczeństwa danych.