X
header one
TeleCare-icon_thumbsup_480px

Zwiększ satysfakcję swoich klientów, oferując bardziej elastyczną obsługę.

Dzięki TeleCare osiągasz wyższą satysfakcję konsumentów, wprowadzając do swojego trybu pracy możliwość elastycznych działań. Zdalne dostrajanie, zdalna komunikacja z pacjentami poprzez aplikację i wirtualne wizyty domowe zwiększają możliwości komunikacji i konsultacji podczas okresu próbnego.

TeleCare-icon_dollar_480px

Korzystaj z większej skuteczności okresu prónego.

TeleCare pozwala bardziej precyzyjnie przewidzieć powodzenie okresu próbnego i sprawia, że testowanie aparatów jest bardziej przejrzyste dzięki ćwiczeniom słuchowym i ocenom dziennej satysfakcji. W ten sposób otrzymujesz natychmiastową informację zwrotną w czasie rzeczywistym i możesz od razu zareagować, jeżeli pacjent nie jest zadowolony z działania aparatów słuchowych.

TeleCare-icon_trusted_480px

Wszystkie dane pacjentów pod ręką. Bezpieczne i z certyfikatem TÜV.

TeleCare to uznane rozwiązanie, z którego możesz korzystać bez obaw, ponieważ zapewniliśmy stabilność oraz bezpieczeństwo systemu potwierdzone certyfikatem. Możesz mieć pewność, że wszystkie Twoje dane są zabezpieczone.

TeleCare-20_acoustician_1248x500

Dołącz do TeleCare bezpłatnie

Korzystaj ze sprawdzonego i elastycznego rozwiązania do zdalnej opieki nad pacjentem.

Zarejestruj się

Dla Ciebie:

Wirtualna wizyta domowa - pomoc od ręki.

TeleCare-20_notebook_736px

1. Najbardziej szczegółowe dane, by zakończyć okres próbny sukcesem.

Możliwość monitorowania kluczowych wskaźników podczas okresu próbnego pozwala zapewnić pozytywne wyniki oraz interweniować, gdy jest to konieczne.

  • Śledzenie dziennej satysfakcji
  • Umożliwia precyzyjne reagowanie
TeleCare_Remote-Tuning_notebook-screenshot_736px

2. Najlepsze wsparcie – zdalne strojenie.

Zrób wrażenie na swoich pacjentach dzięki możliwości precyzyjnego strojenia zdalnego aparatów słuchowych. Sprawdzenie aktualnego stanu aparatów pod kątem programów, głośności, klasyfikacji sytuacji i poziomu hałasu pozwala Ci dostroić aparaty słuchowe w każdej sytuacji.

  • Redukuje negatywne wrażenia, zapewniając lepszy wynik okresu testowego
  • Zapobiega dodatkowym wizytom
  • Nie pozwala banalnym problemom zniszczyć okresu próbnego
TeleCare_videocall_notebook_736px

3. Bliżej pacjentów – łatwa komunikacja.

Połączenia głosowe i wideo oraz wiadomości tekstowe w czasie rzeczywistym poprzez CareChat umożliwiają łatwą i bezpośrednią komunikację z pacjentami.

  • Zmniejsza opory przed kontaktem
  • Pozwala reagować na problemy w najefektywniejszy sposób
  • Oszczędza czas i zmniejsza liczbę niepotrzebnych wizyt

Dla Twoich pacjentów:

Twoja pomoc zawsze pod ręką.

Signia-Nx_man-video-chat-mobile_1248x800px

Aplikacja myHearing

  • Indywidualne ćwiczenia słuchowe pozwalające osiągnąć sukces słyszenia
  • Ocena dziennej satysfakcji – natychmiastowa informacja zwrotna
  • Natychmiastowe porady i rozwiązywanie problemów
  • Filmy instruktażowe oraz dodatkowe informacje
  • Zdalna obsługa aparatów słuchowych
  • Funkcja CareChat (wiadomości tekstowe, rozmowa telefoniczna, rozmowa wideo) – komunikacja na żywo

Pobierz aplikację myHearing

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_en_300px

google-play-badge_en_300px

TeleCare-20_acoustician_1248x500

Dołącz do TeleCare bezpłatnie

Korzystaj ze sprawdzonego i elastycznego rozwiązania do zdalnej opieki nad pacjentem.

Zarejestruj się