X

Zaoferuj swoim pacjentom złoty standard zdalnej opieki.

Zdalne strojenie

Upewnij się, że Twoi klienci czują się komfortowo z aparatami słuchowymi, gdziekolwiek są. Dzięki TeleCare możesz szybko rozwiązać wszystkie problemy, zdalnie dostrajając aparaty słuchowe.

TeleCare pozwala również na komunikację z pacjentem poprzez połączenia głosowe lub wideo podczas wirtualnej wizyty domowej.

CareChat

Pozostań w bliższym kontakcie z pacjentami dzięki wiadomościom tekstowym, połączeniom głosowym lub wideo. Możesz wykorzystać TeleCare, żeby połączyć się bezpośrednio ze smartfonem pacjenta. Zabiera do mniej czasu niż tradycyjna wizyta w gabinecie i pozwala Ci na rozwiązywanie problemów tak szybko i skutecznie, jak to możliwe.

Ocena dziennej satysfakcji

Możesz z łatwością przewidzieć sukces okresu próbnego, monitorując, jak użytkownicy czują się ze swoimi aparatami słuchowymi w codziennych sytuacjach. Pacjent każdego dnia otrzymuje przypomnienie, żeby ocenić satysfakcję w aplikacji Signia. Oceny, komentarze i czas użytkowania aparatów słuchowych możesz zobaczyć w TeleCare, a w razie potrzeby zainterweniować, żeby pomóc np. poprzez zdalne dostrojenie aparatów słuchowych.

Ćwiczenia słuchowe

Daj pacjentom możliwość poznania aparatów słuchowych we własnym tempie. Mogą ocenić swoje doświadczenia w różnych sytuacjach, zauważyć różnice pomiędzy danymi urządzeniami i poczuć się słuchanymi. Dzięki temu dużo łatwiej wybrać odpowiednie aparaty słuchowe.

*Badanie Sivantos 2019
** White Paper, Gisele Munhóes dos Santos, Ph.D., 2019: Achieving Excellence in Customer Service with TeleCare
*** Article , Matthias Froehlich, PhD,Eric Branda , AuD , PhD,Dirk Apel, BS, 2020: User Engagement with Signia TeleCare : A Way to Facilitate Hearing Aid Acceptance

TeleCare pomaga protetykom słuchu się rozwijać.

Zaoferuj swoim pacjentom elastyczną i nowoczesną usługę.
Zacznij już dziś.

Wypróbuj TeleCare – usługa jest bezpłatna!

TeleCare FAQ