X
header one

Z komputera lub z urządzenia mobilnego protetyka słuchu na smartfon pacjenta: innowacyjna usługa TeleCare 2.0 pozwala utrzymać bezpośredni kontakt z pacjentami i zdalnie dostosowywać ustawienia aparatów słuchowych podczas decydującego okresu próbnego, zwiększając liczbę zadowolonych użytkowników, którzy podejmą decyzję o zakupie.

Pełne sesja zdalna.

TeleCare wprowadza teraz pełną sesję zdalną, więc protetycy słuchu mogą zdalnie dokładnie dostrajać aparaty słuchowe pacjentów w rzeczywistych sytuacjach życiowych, dla których jest to wskazane. o osobistym pierwszym dopasowaniu w gabinecie, kolejne wizyty kontrolne mogą odbywać się zdalnie poprzez wideorozmowę. Umożliwia to protetykom słuchu zindywidualizowane dostrajanie aparatów słuchowych w naturalnym środowisku użytkowników
w czasie rzeczywistym, co daje dużą wygodę i zwiększa zadowolenie oraz satysfakcję pacjentów.

Zdalne dostrajanie w naturalnych sytuacjach.

TeleCare 3.0 umożliwia użycie zaawansowanego oprogramowania Connexx™ w pełni zdalnie za pomocą komputera PC lub laptopa, oferując wszystkie opcje dostrajania oraz wideorozmowy. Program Connexx jest zsynchronizowany z portalem TeleCare, zapewniając wygodę i wsparcia pacjentów w ich naturalnych środowiskach.

Dla Ciebie

Wirtualna wizyta domowa - pomoc od ręki.

Signia-Nx_acoustician-notebook-video-chat_2560x1200px
TeleCare-20_notebook_736px

Sprawdź, jak pomagać.

1. Pomoc od ręki – śledzenie w czasie rzeczywistym.

Możliwość monitorowania kluczowych wskaźników podczas okresu próbnego pozwala zapewnić pozytywne wyniki oraz interweniować, gdy jest to konieczne.

  • Śledzenie dziennej satysfakcji
  • Umożliwia precyzyjne reagowanie
TeleCare_Remote-Tuning_notebook-screenshot_736px

 

2. Najlepsze wsparcie – zdalne strojenie.

Zrób wrażenie na swoich pacjentach dzięki możliwości precyzyjnego strojenia zdalnego aparatów słuchowych. Sprawdzenie aktualnego stanu aparatów pod kątem programów, głośności, klasyfikacji sytuacji i poziomu hałasu pozwala Ci dostroić aparaty słuchowe w każdej sytuacji.

  • Redukuje negatywne wrażenia, zapewniając lepszy wynik okresu testowego
  • Zapobiega dodatkowym wizytom
  • Nie pozwala banalnym problemom zniszczyć okresu próbnego
TeleCare_videocall_notebook_736px

3. Bliżej pacjentów – łatwa komunikacja.

Połączenia głosowe i wideo oraz wiadomości tekstowe w czasie rzeczywistym poprzez CareChat umożliwiają łatwą i bezpośrednią komunikację z pacjentami.

  • Zmniejsza opory przed kontaktem
  • Pozwala reagować na problemy w najefektywniejszy sposób
  • Oszczędza czas i zmniejsza liczbę niepotrzebnych wizyt

Dla Twoich pacjentów

Twoja pomoc zawsze pod ręką.

Signia-Nx_man-video-chat-mobile_2560x1200px

1. Protetyk słuchu w kieszeni.

Wirtualna wizyta domowa jest dostępna dla wszystkich pacjentów używajacych urządzeń z systemami iOS lub Android poprzez aplikację myHearing. Dodatkowo ta nagrodzona aplikacja* oferuje wsparcie podczas okresu próbnego – można powiedzieć, że pacjent „ma protetyka słuchu w kieszeni“ na każdym kroku.

  • Natychmiastowe porady i rozwiązywanie problemów
  • Mniej dodatkowych wizyt
  • Większe zadowolenie użytkownika

2. Pomoc w obsłudze aparatów słuchowych.

Funkcja pilota zdalnego sterowania oraz łatwy dostęp do najczęściej zadawanych pytań i instrukcji obsługi pomaga użytkownikom przyzwyczaić się do nowych aparatów słuchowych szybciej.

  • Na wiele problemów można zareagować od razu
  • Większa szansa, że pacjenci zaangażują się w korzystanie ze swoich aparatów słuchowych
  • Krótszy czas aklimatyzacji

3. Szybki i jasny sukces słyszenia.

Angażujące ćwiczenia słuchowe wykonywane krok po kroku oraz ukierunkowane wsparcie pomagają użytkownikom poznać nowe aparaty słuchowe szybciej niz kiedykolwiek wcześniej.

  • Użytkownicy mogą uczyć się we własnym tempie
  • Indywidualne podejście dzięki informacjom zwrotnym
  • Mniej rezygnacji podczas okresu próbnego

Sukces przetestowany na rynku:

TeleCare-20_success-grafic_950px

Najbardziej wymagającym okresem podczas procesu dopasowania i adaptacji do nowych aparatów słuchowych są zazwyczaj pierwsze tygodnie. Aby efektywnie wykorzystać ten kluczowy czas i zwiększyć satysfakcję pacjenta, idealnym narzędziem podczas okresu próbnego jest Signia TeleCare.

Sukces Signia TeleCare jest jasny:

Badanie terenowe pokazuje, że w przypadku korzystania z TeleCare okresy próbne aparatów słuchowych przebiegały łatwiej, szybciej i częściej kończyły się sukcesem niż kiedykolwiek wcześniej.*

Zarejestruj się w  TeleCare 3.0 już dziś na telecare.signia-pro.com

Zrejestruj się teraz

Aplikacja myHearing współpracuje ze wszystkimi aparatami Signia Nx oraz primax.***

Signia-Nx_hearing-aids-circle_1200px

Rozwiń swoją działalność już teraz:

Korzystaj z TeleCare, pokaż pacjentom, jak pobrać aplikację myHearing z Google Play i Apple App Store i poznajcie zalety TeleCare.

Pobierz aplikację myHearing

myHearing_app-icon_v2_300x300px

Apple-App-Store-Badge_en_300px

google-play-badge_en_300px

*Laureat CES Innovation Awards 2017

**Badanie terenowe przeprowadzone w 2016 r. w USA i Niemczech przez Sivantos w celu oceny efektywności TeleCare z udziałem 25 aktywnych zawodowo protetyków słuchu oraz ich 150 pacjentów przez okres 4 miesięcy. Rezultaty pokazują, że w przypadku, gdy korzystano z TeleCare, średnia zwrotów aparatów, długość okresu próbnego i liczba dodatkowych wizyt były mniejsze w porównaniu do przypadków, gdy nie korzystano z TeleCare. Wyniki badania zaprezentowano w raporcie “Signia TeleCare – Przyszłość nowetgo standardu opieki nad pacjentami zaczyna się teraz”.

*** Pełna sesja zdalna i śledzenie czasu działania, użycia programów i klasyfikacji sytuacji są dostępne wyłącznie dla Signia Nx.

Kompatybilność ze smartfonami z systemem Android

Dla optymalnego i stabilnego działania aplikacji rekomendujemy poniższe modele smartfonów:

 Android Whitelist
  • Samsung Galaxy S9 (Android 8.0 or higher)
    • SM-G960F
  • Samsung Galaxy S8 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G950F
    • SM-G950U1
  • Samsung Galaxy Note 8 (Android 7.1.1 or higher)
    • SM-N950U1
  • Samsung Galaxy S7 (Android 7.0 or higher)
    • SM-G930FD
    • SM-G930V
  • Samsung Galaxy S7 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G935F
  • Samsung Galaxy S6 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G920I
  • Samsung Galaxy S6 Edge (Android 7.0 or higher)
    • SM-G925F
  • Samsung Galaxy S5 (Android 6.0.1 or higher)
    • SM-G900F
  • Samsung Galaxy A5 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A510F
  • Samsung Galaxy A3 (Android 8.0 or higher)
    • SM-A320FL

Lista może zostać uzupełniona o kolejne modele.