Międzynarodowa Usługa Serwisowa
Możliwość serwisowania aparatów słuchowych zausznych i typu RIC marki Signia na całym świecie (nie dotyczy aparatów wewnątrzusznych)
Międzynarodowa Usługa Serwisowa to najnowsza usługa dla aparatów zausznych i typu RIC marki Signia (nie dotyczy aparatów wewnątrzusznych).
Pozwala Twoim klientom korzystającym z produktów Signia skorzystać z usług serwisowych na całym świecie. Obejmuje aparaty słuchowe Signia zakupione w 26 krajach.
Dodatkowo usługa ta jest bezpłatna w przypadku aparatów słuchowych Signia posiadających ważną gwarancję. Po okresie gwarancyjnym możliwe jest skorzystanie z usługi za opłatą zgodną ze standardowym cennikiem napraw. Gabinet protetyczny może dodatkowo naliczać opłaty za dopasowanie, obsługę i innego rodzaju usługi związane ze zleceniem międzynarodowej naprawy, według uznania.
Międzynarodowa Usługa Serwisowa oraz ogromna liczba protetyków słuchu na całym świecie współpracujących z marką Signia dają Ci pewność, że Twoi pacjenci znajdą pomoc, gdziekolwiek się znajdą.

Warunki
- Międzynarodowa Usługa Serwisowa podlega regulaminowi i warunkom gwarancji oferowanej przez markę Signia;
- Typy produktów, których dotyczy Międzynarodowa Usługa Serwisowa to: aparaty słuchowe zauszne, aparaty słuchowe typu RIC, słuchawki zewnętrzne do aparatów typu RIC, akcesoria;
- Signia nie nalicza opłat za Międzynarodową Usługę Serwisową jeżeli produkt zgłoszony do naprawy podlega gwarancji Signia;
- Signia nalicza opłaty serwisowe zgodnie z cennikiem napraw za Międzynarodową Usługę Serwisową, jeżeli rodukt zgłoszony do naprawy nie podlega gwarancji Signia;
Międzynarodowa Usługa Serwisowa krok po kroku

Użytkownik aparatów słuchowych kontaktuje się z protetykiem odnośnie problemów z urządzeniem. Protetyk stwierdza, że problem kwalifikuje się do Międzynarodowej Usługi Serwisowej.

Przed wysłaniem produktu lub pobraniem opłat od użytkownika protetyk kontaktuje się z Biurem Obsługi Klienta Signia w swoim kraju, żeby uzyskać potwierdzenie.
Aby wykonać usługę, Signia, jako producent, sprawdza gwarancję produktu i ewentualne ograniczenia.

Protetyk informuje użytkownika aparatów słuchowych o decyzji producenta:
- Zgłoszenie naprawy zostało zaakceptowane, naprawa będzie bezpłatna lub
- Zgłoszenie naprawy zostało zaakceptowana, naprawa będzie odpłatna lub
- Produkt nie kwalifikuje się do Międzynarodowej Usługi Serwisowej.
Jeśli zgłoszenie zostało zaakceptowane, protetyk odsyła produkt do producenta / lokalnego Biura Obsługi Klienta Signia.
Protetyk może naliczyć dodatkowe opłaty za obsługę Międzynarodowej Usługi Serwisowej.

Naprawiony produkt jest odsyłany do protetyka. Protetyk przekazuje urządzenie użytkownikowi.
Usługa dostępna w następujących krajach:
Europa: Niemcy, Francja, Holandia, Dania, Szwecja, Włochy, Hiszpania, Czechy, Norwegia, Polska, Szwajcaria, Wielka Brytania, Rosja, Austria
Azja: Chiny, Japonia, Singapur, Indie, Turcja, Korea Południowa
Ameryka Północna: Stany Zjednoczone, Kanada
Ameryka Południowa: Brazylia
Australia i Oceania: Australia, Nowa Zelandia
Afryka: Republika Południowej Afryki
Międzynarodowa Usługa Serwisowa FAQ
-
Co to jest Międzynarodowa Usługa Serwisowa Signia?
Międzynarodowa Usługa Serwisowa to najnowsza usługa dla aparatów zausznych i typu RIC marki Signia. Pozwala Twoim klientom korzystającym z produktów Signia skorzystać z usług serwisowych na całym świecie. Obejmuje jeśli aparaty słuchowe Signia zakupione w 26 krajach. Dodatkowo usługa ta jest bezpłatna w przypadku aparatów słuchowych Signia posiadających ważną gwarancję. Po okresie gwarancyjnym możliwe jest skorzystanie z usługi za opłatą zgodną ze standardowym cennikiem napraw. Gabinet protetyczny może dodatkowo naliczać opłaty za dopasowanie, obsługę i innego rodzaju usługi związane ze zleceniem międzynarodowej naprawy, według uznania.
Międzynarodowa Usługa Serwisowa oraz ogromna liczba protetyków słuchu na całym świecie współpracujących z marką Signia dają Ci pewność, że Twoi pacjenci znajdą pomoc, gdziekolwiek się znajdą.
-
W jakich krajach mój pacjent może skorzystać z usługi?
- Europa: Niemcy, Francja, Holandia, Dania, Szwecja, Włochy, Hiszpania, Czechy, Norwegia, Polska, Szwajcaria, Wielka Brytania, Rosja, Austria
- Azja: Chiny, Japonia, Singapur, Indie, Turcja, Korea Południowa
- Ameryka Północna: Stany Zjednoczone, Kanada
- Ameryka Południowa: Brazylia
- Australia i Oceania: Australia, Nowa Zelandia
- Afryka: Republika Południowej Afryki
-
Czy Międzynarodowa Usługa Serwisowa jest darmowa?
Signia oferuje Międzynarodową Usługę Serwisową bezpłatnie, jeżeli produkt podlega gwarancji Signia. Jeżeli produkt nie podlega gwarancji, można skorzystać z usługi, jednak jest ona odpłatna zgodnie z cennikiem napraw.
Gabinet protetyczny może dodatkowo naliczać opłaty za dopasowanie, obsługę i innego rodzaju usługi związane ze zleceniem międzynarodowej naprawy, według uznania.
-
Co zrobić, gdy zagraniczny pacjent chce dokonać naprawy?
Po otrzymaniu zgłoszenia w ramach Międzynarodowej Usługi Serwisowej proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, żeby uzyskać potwierdzenie przed wysłaniem produktu.
-
Ile czasu trzeba czekać na akceptację zgłoszenia?
Akceptacja zgłoszenia w ramach Międzynarodowej Usługi Serwisowej trwa 1-2 dni robocze.