TeleCare w skrócie
TeleCare wspiera Cię od pierwszej wizyty do opieki posprzedażowej Dowiedz się, jak wykorzystać w pełni jego możliwości.

Łatwa aktywacja pacjenta w TeleCare przez Connexx
Poznanie nowego narzędzia jeszcze nigdy nie było tak proste. System TeleCare jest w pełni zintegrowany z oprogramowaniem Connexx w kwestii danych i ustawień pacjentów. Jednym kliknięciem możesz aktywować usługę TeleCare dla danego pacjenta przez Connexx.
Aplikacja Signia – utrzymuj kontakt z pacjentem
Połączenie TeleCare i aplikacji Signia pozwala pacjentom przyzwyczaić się do korzystania z aparatów słuchowych w najbardziej komfortowy sposób. Ćwiczenia słuchowe, dzienna ocena satysfakcji i funkcja czatu pozwalają Ci dokładnie zrozumieć potrzeby pacjentów i zapewnić im najlepszą obsługę.


Wsparcie podczas okresu próbnego: dostrojenie zdalne
Zdalne poprawianie ustawień aparatów słuchowych może znacznie poprawić wrażenia pacjenta podczas okresu próbnego. TeleCare daje Ci możliwość dokonywania potrzebnych poprawek niezależnie od tego, gdzie znajduje się pacjent. Możesz pomagać w trudnych sytuacjach przez czat, połączenie głosowe lub wideo. Masz również możliwość wysłania nowych ustawień aparatów słuchowych, które mogą być od razu wprowadzone przez aplikację Signia. Dzięki temu zwiększasz szansę zakończenia okresu próbnego sukcesem i ogólną satysfakcję pacjenta.
Podtrzymuj rozmowę po zakupie
TeleCare pomaga Ci utrzymać kontakt z pacjentami także po zakończeniu okresu próbnego. Możesz kontynuować zdalne wsparcie dla swoich pacjentów, a także wysyłać im dodatkowe informacje o produktach, usługach, a także indywidualne wiadomości tekstowe przez czat bezpośrednio z TeleCare.

Zaoferuj swoim pacjentom elastyczną i nowoczesną usługę.
Zacznij już dziś.
Wypróbuj TeleCare – usługa jest bezpłatna!
