X

Stylowy, zaawansowany technologicznie aparat słuchowy, który wygeneruje leady sprzedażowe i zwiększy współczynnik konwersji gabinetu

Jesteście gotowi na rewolucyjne podejście do aparatów słuchowych? Nasze nowe rozwiązanie o wyjątkowym wyglądzie, które ujawnimy w przyszłym tygodniu, stanowi potężne narzędzie pomocne w generowaniu leadów sprzedażowych i konwersji potencjalnych klientów w zadowolonych użytkowników aparatów słuchowych.

Nasze nowe rozwiązanie do generowania leadów

Nasze ekscytujące nowe rozwiązanie wygeneruje dodatkowe leady sprzedażowe, przyciągając zainteresowanie i sprawiając, że styl staje się pożądanym aspektem przy wyborze aparatów słuchowych. Łączymy zaawansowaną technologię i elegancki styl jak nigdy wcześniej. I nie tylko – wywrze trwałe wrażenie na konsumentach jako nowoczesny aparat słuchowy, który dopasowuje się do ich postrzegania siebie zamiast proponować wygląd tradycyjnie kojarzony z ubytkiem słuchu.

Nie musicie wierzyć nam na słowo. Zebraliśmy dowody, że nasze nowe rozwiązanie oferuje zmianę schematu w powszechnym postrzeganiu aparatów słuchowych.

Przeprowadziliśmy badania rynkowe na 500 osobach z lekkim i średnim ubytkiem słuchu, prosząc o wybór pomiędzy dwoma ofertami aparatów słuchowych. Jedna z nich zawierała nasze innowacyjne rozwiązanie, a druga nie. Domyślacie się, jaki był werdykt? Porażające 84% konsumentów wybrało propozycję z naszym nowym rozwiązaniem. Wyraźnie pokazuje to fantastyczny poziom zainteresowania, jakie potrafi wzbudzić ten produkt. To jednak nie koniec. To zaciekawienie silnie zapadało w pamięć, powodując, że 88% badanych dobrze zapamiętało ten aparat słuchowy. Wyniki te dobitnie pokazują znaczenie tego produktu jako potężnego generatora leadów sprzedażowych.[1]

Imponujące rezultaty na tym się nie kończą. Nasze innowacyjne rozwiązanie może także pomóc Wam w zmienieniu zainteresowanych konsumentów w zadowolonych klientów. Podczas naszego badania poprosiliśmy również potencjalnych użytkowników aparatów słuchowych o wybranie rozwiązania spośród gamy naszych produktów.

Jaki był wynik?

Rezultat? Około 24% osób nie wybrało żadnego aparatu, ponieważ nie mogły one znaleźć nic, co by im się podobało pod kątem stylu, osobowości lub potrzeb. Co ciekawe, gdy powtórzyliśmy test z naszym nowym rozwiązaniem, tylko 10% nie wybierało żadnego aparatu. Ta wyraźna różnica pokazuje dokładnie, jak ważne to nowe rozwiązanie jest dla naszego portfolio i jak trwale odciśnie się na branży.

Jest jasne, że nasz nowy produkt zmieni zasady gry w świecie aparatów słuchowych. Jesteśmy dumni, że tworzymy produkty, które zmieniają codzienne  życie osób mających problemy ze słyszeniem.

Nasze nowe rozwiązanie ma potrójną siłę. Nie tylko stanowi fantastyczne stanowisko w kwestii stylu, dopasowując się do tego, jak postrzegają się sami użytkownicy, ale także generuje leady sprzedażowe i jest silnym motorem konwersji. A to nie wszystko, więc trzymajcie rękę na pulsie i nie przegapcie naszego wielkiego ogłoszenia w przyszłym tygodniu. Wiemy, że będzie to efektywny produkt, który pomoże Wam przyciągnąć nowych klientów i upewnić się, że z Wami zostaną.

Jeśli jesteście tak podekscytowani, jak my, koniecznie odwiedźcie naszą stronę w poniedziałek, 27 sierpnia. Możecie śledzić nasze ogłoszenie z każdego zakątka świata tutaj! Wiemy, że nie chcecie tego przegapić! Już niedługo przedstawimy Wam, o czym mowa…

[1] Badanie konsumencie Signia 2018: Po zaprezentowaniu wyboru, 84% respondentów wybrało ofertę z nowym rozwiązaniem. 88% respondentów poprawnie przypomniało sobie zobaczenie nowego rozwiązania na wystawie.