X

Zalety systemu TeleCare: jak szybko sprawdzić czy pacjent jest zadowolony z aparatów

W drugim wpisie poświęconym korzyściom wynikającym ze stosowania usługi TeleCare przyglądamy się bliżej dokonywanym codziennie ocenom poziomu satysfakcji użytkownika. Aplikacja myHearing pozwala Tobie, jako protetykowi słuchu, śledzić dzienne oceny satysfakcji pacjentów za pomocą portalu TeleCare. Dzięki możliwości śledzenia ocen poziomu satysfakcji klienta w czasie rzeczywistym, TeleCare jest doskonałym narzędziem pozwalającym na zaoferowanie wsparcia w odpowiednim momencie oraz na nadzorowanie okresu próbnego, co z kolei ogranicza liczbę rezygnacji i zwrotów, prowadząc do większego zadowolenia pacjentów.

W okresie próbnym aplikacja myHearing codziennie prosi użytkownika aparatu słuchowego o wyrażenie opinii dotyczących wrażeń z eksploatacji urządzenia w różnych warunkach oraz ogólnego poziomu satysfakcji za pomocą skali ocen w formie ikon „buziek”. Oceny te są przesyłane do portalu TeleCare, który protetyk słuchu może śledzić za pomocą swojego komputera, pozyskując cenne informacje dotyczące postępów każdego użytkownika aparatów słuchowych.

Może on śledzić, pomiędzy wizytami pacjentów w gabinecie, jak radzą sobie oni z nowymi urządzeniami w codziennych warunkach. Do tej pory protetycy słuchu nie mieli takich możliwości – musieli czekać na koleją wizytę pacjenta, by dowiedzieć się, czy zmaga się on z jakimś problemem. Teraz można dużo wcześniej wykryć wszelkie niedogodności i skontaktować się z pacjentem lub odpowiednio przygotować się do jego następnej wizyty.

Dodatkowe informacje można znaleźć w rozdziale poświęconym TeleCare.