X

Zalety systemu TeleCare: jak motywować swoich klientów

W nowej serii wpisów na temat TeleCare zajmiemy się nieco bliżej najważniejszymi zaletami tej usługi. Co system Signia TeleCare daje dla protetykom słuchu korzystającym z portalu i pacjentom używającym aplikacji myHearing? Pierwszą korzyścią jest znaczne skrócenie czasu niezbędnego użytkownikowi do przyzwyczajenia się do nowych aparatów słuchowych. Przeczytaj, jak zachęcić pacjenta, by szybciej zapoznał się ze swoimi aparatami i zaczął z nich w pełni korzystać.

Aplikacja myHearing
Dzięki aplikacji myHearing nowy użytkownik może wykonywać rozpisane szczegółowo ćwiczenia słuchowe, które są równie ciekawe, co pouczające. Ćwiczenia zostały podzielone na moduły, że by pacjent mógł w pełni zaznajomić się z określoną sytuacją słuchową (np. dźwięki ptaków w parku czy też prowadzenie rozmowy w zatłoczonej kawiarni) przed przejściem do kolejnego modułu.

Ukierunkowane wsparcie – porady i konsultacje
Dodatkowe wskazówki pozwalają użytkownikowi lepiej poznać możliwości jego aparatu słuchowego oraz umożliwiają realistyczne określenie oczekiwań. Dzięki temu pacjenci rzadziej wracają do gabinetu protetyka z licznymi pytaniami, gdyż znajdują odpowiednie wskazówki bezpośrednio w przewodniku. Skróceniu ulega także czas ich aklimatyzacji do nowych aparatów słuchowych, ponieważ zdają sobie sprawę z tego, jakiej jakości dźwięku mogą się spodziewać po poprawnie dostosowanym urządzeniu. To z kolei sprawia, że pacjenci są bardziej zmotywowani, by nosić aparaty słuchowe i uczyć korzystania z nich. Dzięki temu mogą szybciej znów cieszyć się łatwością słuchania.

Odkryj dodatkowe informacje na temat systemu Signia TeleCare.