X

Signia TeleCare: Twoja osobista łączność z sukcesem

Signia uruchomiła innowacyjną usługę, która zrewolucjonizuje opiekę nad pacjentem: TeleCare pozwala protetykowi słuchu na wsparcie początkujących użytkowników aparatów słuchowych w całkowicie nowy sposób.

Z komputera lub urządzenia mobilnego protetyka na smartfon pacjenta. Intuicyjna aplikacja myHearing dla użytkowników aparatów i łatwy w użyciu portal dla protetyków oferują zupełnie nowy sposób na bliski kontakt z pacjentami – bez względu na to, gdzie się znajdują.

Jak wiele razy pacjent nie był zadowolony z aparatów słuchowych podczas okresu próbnego, na przykład dlatego, że szelest gazety był zbyt głośny albo dźwięk ruchu ulicznego irytował? Takie typowe skargi mogą opóźnić przyzwyczajenie się do aparatów słuchowych, a nawet doprowadzić do tego, że rozczarowany klient zwróci aparaty, nie dając im szansy.

Okresu próbny, gdy pacjent po raz pierwszy zaczyna używać aparatów słuchowych, jest kluczowy. W tym decydującym czasie, w pierwszych tygodniach noszenia aparatów, użytkownik jest pozostawiony samemu sobie. We współpracy z protetykami słuchu opracowaliśmy innowacyjny sposób na wypełnienie tej “luki”.

 

Dla pacjenta:

Wachlarz ćwiczeń uszeregowanych pod względem trudności pomoże pacjentom szybciej przystosować się do nowych aparatów słuchowych oraz do powrotu do lepszego słyszenia.

  • Ćwiczenia słuchowe
  • Wsparcie protetyka
  • Osobisty postęp na podstawie ocen i informacji zwrotnych od użytkownika
  • CareChat: komunikacja tekstowa, połączenia głosowe i wideo
  • Najczęściej zadawane pytania

 

Dla protetyka:

  • Poszerzanie wiedzy użytkowników na temat używania aparatów
  • Monitorowanie postępów pacjentów w czasie rzeczywistym
  • Podgląd na informacje zwrotne od pacjentów
  • Komunikacja tekstowa, połączenia głosowe i wideo poprzez CareChat
  • Przygotowanie do wizyt kontrolnych
  • Reagowanie na problemu od razu, zanim staną się przyczyną zwrotu aparatów
  • Zdalne dostrajanie aparatów słuchowych

 

Signia TeleCare oferuje pięć kluczowych zalet:

1. Zainteresuj i motywowuj pacjentów.

Wykonywanie krok po kroku różnych ćwiczeń słuchowych wraz z ukierunkowanym wsparciem ze strony protetyka pomaga pacjentom dowiedzieć się więcej oraz przyspieszyć proces adaptacji do nowych aparatów słuchowych, a także zwiększyć stopień zadowolenia i satysfakcji.

2. Poznaj satysfakcję pacjenta w czasie rzeczywistym.

Poukładane ze względu na sytuacje akustyczne indywidualne informacje zwrotne oraz oceny od użytkowników są cennym źródłem wiedzy o osobistych postępach pacjentów, dzięki czemu można szybko rozpoznać problem, zainicjować kontakt z pacjentem lub lepiej przygotować się na jego wizytę.

3. Pozostań bliżej swoich pacjentów dzięki łatwej komunikacji.

Wiadomości tekstowe w czasie rzeczywistym, połączenia głosowe lub wideorozmowy (CareChat) umożliwiają łatwą i bezpośrednią komunikację z pacjentami, dzięki czemu można szybko i łatwo rozwiązywać różne problemy bez konieczności umawiania się na wizytę, co oszczędza czas.

4. Uszczęśliwiaj swoich pacjentów – gdziekolwiek są, gdziekolwiek Ty jesteś

Możliwość zdalnego dostrajania wybranych ustawień aparatów słuchowych pacjentów poprzez tzw. Signia TeleLink w dużym stopniu poprawia szybkość i wygodę regulacji. Pomaga to zminimalizować ewentualne problemy podczas wstępnego okresu adaptacji oraz uniknąć dodatkowych, niekoniecznych wizyt w gabinecie.

5. Wszyscy mogą doświadczyć korzyści.

System TeleCare jest idealnym rozwiązaniem dla kazdego pacjenta i współpracuje ze wszystkimi aparatami słuchowymi marki Signia i jest zoptymalizowany na produkty Signia primax.

Dzięki TeleCare możesz zapewnić wyższą jakość usług, skuteczne przystosowanie się użytkownika do nowych aparatów słuchowych i, w rezultacie zadowolenie pacjentów. Usługa TeleCare to przyszłość protetyki słuchu. Dzięki niej osiągniesz nowy poziom sukcesu i rozwoju zawodowego.

Dowiedz się więcej na naszej stronie: https://www.signia-pro.pl/telecare/